Navigacija


Naočare za vid optika showroom

Naočare za vid

Dobrodošli u našu internet prodavnicu u kojoj možete kupiti dioptrijske naočare. Mnoge modele možete probati i videti kako vam stoje. Kliknite na dugme koje označava ulazak u internet prodavnicu. 

Jedne naočare sa 3 dioptrije!
Naočare za sve Vaše dnevne aktivnostiDetaljnije

Naocare za vid 1

Ramovi za naočare za vid prema obliku lica 

Ram za naočare je veoma važan detalj na koji treba obratiti pažnju prilikom kupovine naočara za vid. Ram za naočare bi trebalo da se slaže sa oblikom lica ali i karakterom osobe koja ga nosi.

Naočare su pomagalo za vid koje se sastoji iz dosta delova. Od kvaliteta sastavnih delova zavisi kvalitet naočara kao krajnjeg proizvoda koji se odražava na komfor koji ćete Vi kao korisnik osetiti.
 

Naocare za vid 2


Progresivne naocare / akcija

 



Image Template



Savršeni dizajn ramova za naočare za vid

Jedan od najbitnijih segmenata u proizvodnji naočara za vid jeste dizajn. Tokom dizajniranja rama za naočare uzimaju se mnogi aspekti u obzir a to su: materijali, trenutna moda, dezeni, potreba. Svi ti aspekti moraju da budu zadovoljeni da bi se dobio finalni proizvod.



Najučestaliji materijali od kojih se izrađuju naočare za vid jesu:


Naočare za vid od acetata

Plastična masa proizvedena od prirodnih materijala tačnije kombinacijom i preradom pamučne vune i celuloze. Materijal je savršen za izradu ramova naočara za vid. Definišu ga fleksibilnost, otpornost na grebanje, lakoća modifikacije i prilagodljivost potrebama kako dezena tako i dizajniranja najzahtevnijih modnih kombinacija. Acetat je savršen materijal za dobijanje efekta prirodnih materijala  kao što su imitacija kornjačine kore, drveta, slonovače, mermera. Acetat u  osnovnim bojama materijal izgleda potpuno prirodno i sofisticirano, nežan je na dodir a pritom postojan i fleksibilan. Jedna od bitnih stvari kod ovog materijala je ta što ne izaziva alergijsku reakciju, upravo zbog velikog procenta pamuka u strukturi materijala.

Nocare za vid od Acetata

Naocare od nerdjajuceg celika

Ram za naočare od nerđajućeg čelika (medicinski čelik)

Ram za naočare od nerđajućeg čelika spada u najstarije materijale koji se koriste u  proizvodnji naočara. Pogodan za oblikovanje i dizajniranje .
Ovaj ram za naočare je lak za ugradnju sočiva u naočare, pouzdan, izdržljiv. Jedan od najpopularnijih modela naočara za vid Ray Ban 3025 AVIATOR je napravljen upravo od ovog materijala još 1937. godine. Taj model se i danas proizvodi.

Ray Ban naočare za vid možete kupiti u Show Room optikama.


Naočare za vid od titanijuma

Materijal velike izdržljivosti, žilavosti pritom lagan toliko da su naočare za vid teške svega desetak grama.  Obično se uz takav materijal ugrađuju i specijalna dioptrijska sočiva tanjena i jako izdržljiva na udarce, grebanje, i velike čvrstoće ( POLIKARBONAT, TRIVEX, TITAN INDEKSI  ). 

Jedan od najprestižnijih i tradicijom ovekovečen prozvođač titanijumskih naočara jeste Silhouette.

Silhouette naočare za vid možete kupiti u Show Room optikama.


Image Template

Naocare od drugih materijala


Od drugih materijala možemo navesti još:

*Čelik sa galvanizacijom -čvrst, jeftin materijal, podložan oksidaciji, nije antialergen
*TR 90, žilava i fleksibilna plastična masa pogodna za sportske naočare. Trpi veliku silu i otporna je na udarce, ujedno ima antialergenska svojstva.
*Brizgana plastika je materijal koji se dobija recikliranjem plastike, topljenjem iste na velikoj temperaturi, bojenjem mase koja se zatim pod velikim pritiskom ubrizgava u kalupe koji su napravljeni u raznim oblicima. Takve naočare su daleko jeftinije od naočara drugih materijala.  
 

Image Template

Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića. Politka kolačića | Politika privatnosti
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing